Studier

Nu befinner jag mig än en gång på högskolebiblioteket, inte varit här på ett tag nu och självklart är jag här på grund av den enkla anledningen av att jag måste börja plugga inför stundande tentamen. Med tanke på att vi både bytt lärare, bok och kursupplägg sista lektionen innan jullovet så känner jag mig inte direkt supermotiverad till att börja trots att jag är säker på att jag kommer få enormt dåligt samvete två dagar innan tentan och plugga tills jag säckar ihop. Lyckligtvis har jag ett par saker att ta itu med innan tentan och säkerligen kommer jag utnyttja de kommande dagarna (?) till mycket plugg. Motivationen bland min kära vän Karin är inte heller direkt på topp då vi under dagens föreläsning övervägde att bara sticka och shoppa sönder hennes kreditkort, lyckligtvis talade jag Karin tillrätta och vi bokade in ett besök till Göteborg nästa vecka istället. Nej, nu ska jag hoppa ner i materiallära boken!

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: