Rea slutspurt

Det är många butiker som nu går in på de två sista veckorna med rea av höstens och vinterns plagg. Samtidigt sänks priserna och folk impuls köper tjocka stickade tröjor, jackor och vinterskor. Samtidigt blir dagarna ljusare och ljusare, vädret mildare och tro det eller ej men om bara två månader är våren här. Ett tips till alla er som frestas av de sänkta priserna är att verkligen tänka efter innan ni slår till; "behöver jag verkligen skaffa en tjock tröja till?" eller "kommer jag vilja använda den här jackan nästa år?" Egentligen vore mitt allra bästa tips till er som fortfarande inte fått tag i något på rean, eller fortfarande är shoppingsugna att spara pengarna tills alla inkommande vårplagg har landat i butiken; på så sätt behöver man inte dras med varma stickade tröjor och vinterkängor i garderoben till sommaren.


Rikard

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

man ska ju inte säga tack egentligen men det kommer redan gå så dåligt ändå så jag säger ändå tack och önskar dig ett stort lycka till också. Du kommer greja det, det vet jag!

Hoppas du sover så gott!

2009-01-14 @ 21:57:14
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: