Hiss&Diss

För att få min blogg lite mer "bloggiare" tänkte jag införa den så välkända "inne och ute" listan här på bloggen; mest för att jag själv ska få tillfälle att hissa och dissa de saker i vardagen som gör mig bitter, men också att få mig se fram emot de saker som jag verkligen ser fram emot just nu. Samtidigt måste jag erkänna att jag finner det ganska trevligt med listor av alla dess slag, det borde jag verkligen införa mer men, jag ber er med viss ironi i rösten inte alltid ta mina små uttalanden på största allvar, jag kan vara bitter eller bara omotiverat glad och jag skriver oftast alltid vad jag tycker.


+ Träningssäsongen har dragit igång igen vilket medför snyggare kropp och bättre samvete!
+ Det blir ljusare om kvällarna, knappt synbart än så länge men det gör det.
+ Nya tapeter; äntligen ska jag få omges av en mörk skyddande skog i mitt rum!


- Bloggare som inte kan stava; visst alla får blogga men det får väl finnas någon måtta.
- Trikåteknik; första lektionen somnade jag mitt i tyg-analysen men hoppas självklart på bättring.
- Tentaplugg; förmodligen kuggade jag på materialläran vilket innebär två återstående tentor.

Rikard

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag håller med om bloggare som verkligen inte kan stava. Jag klarar av mindre småfel lite då och då - men folk som bokstavligen särskriver och skriver fel hela tiden orkar jag verkligen inte läsa.

2009-01-22 @ 23:52:50
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: