Att misslyckas eller få en andra chans?

Tentan var verkligen inte upplagd på det sättet som jag trodde, och inte heller kändes det bra när jag lämnade in och visste att jag kunde räkna med ungefär trettio poäng. Frågorna, som snarare var påståenden var lite smått klurigt formulerade och efter prat med mina kurskamrater så insåg jag hur många av dessa som jag "gissat" fel på. Dock är jag inte besviken, snarare lite frustrerad men samtidigt extremt motiverad till att börja plugga igen. Jag vet på vad jag ska plugga, och vad jag behöver läsa på; det är snarare som att se det som en andra chans, en ny chans istället för att tycka att man misslyckats. Längre tid till omtenta, inte lika intensivt plugg och samtidigt vetskapen om provets upplägg gör att jag nu kommer kämpa för ett VG i materiallära, med början på måndag!

En misslyckad student? eller en misslyckad bild?


Rikard

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig=) Känner som du,det som är skönast är att det är över för nu och bara vänta på resultatet. om man för U är det ju bara att göra om och så kan man ju hoppas på att man får ett VG då istället=) Kram hade fint!!!

2009-01-15 @ 18:03:58
Postat av: AnnaIda

Rätt inställning, antar att vi ses i bibblan över materiallära en månad framöver alltså ;)

2009-01-15 @ 19:03:00
URL: http://annaida.blogg.se/
Postat av: frida

inget av det!!

2009-01-15 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: