Jag har ett mål

Mitt enda nyårslöfte i år var att ge mig själv delmål som jag själv skulle sätta upp och bestämma över varje vecka. Det har blivit dags att börja nu och denna veckan handlar det om ekonomi. Jag har 195 kronor på mitt kontokort, 195 kronor som jag tänker leva på denna veckan, inte ett öre mer. Detta ska räcka till en kursbok, fika samt övriga småutgifter. Anledningen till detta mål är på grund av mitt alltför stora nallande av mina sparpengar, jag måste lära mig själv en läxa nu. Jag har 195 härliga kronor att göra av med, eller spara på beroende på hur det går. Samtidigt räknar jag ner det som sägs vara årets fattigaste vecka. Önska mig lycka till!


Rikard

Kommentarer
Postat av: Johanna

195 kr är bättre än 0. Men snart är det löning :) Årets fattigaste vecka är det garanterat

2009-01-19 @ 10:56:38
URL: http://joohaannaa.blogg.se/
Postat av: Rickard

Bra rikard!

Jag vet att du kommer lyckas, för när du äl bestämt nått så slutför du det:)

Själv har en hel femma mer än dej:), vilket inte hjälper så mycket i längden, men 200kr är rätt mycket pengar om man verkligen sparar in på allt onödigt:)



Sen en annan sak, vårat fashionyear börjar med ekonomisk kris haha fasen va bra:)

Vi måste ta tag i detta om vi ska lyckas:)

2009-01-19 @ 12:07:23
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: