Planering

Jag blir förskräckt över det kommande schema som vi har fått. Vissa av dagarna börjar med föreläsning, följs av trikålabb och avslutas med ännu en föreläsning. Samtidigt finns det de dagar då vi har föreläsning-labb-tenta-föreläsning på samma dag OCH samma tid. Visserligen rör det sig om missförstånd men samtidigt ser jag inte fram emot att allt detta ska planeras ut på andra dagar, halvdagar som förmodligen nu kommer bli heldagar, lediga dagar som skulle använts till tentaplugg kommer fyllas av föreläsningar och labbar; det ser jag inte fram emot. Men samtidigt så ska det bli kul eftersom jag ser fram emot allt; föreläsningar, labbar och tentaplugg, vad vore livet utan det?

Moleskine står förövrigt för de snyggaste almanackorna!


Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: