Operation odling

Jag har nog världens mest skumma hårfärg, och speciellt nu sådär fyra veckor efter färgning. Vid sidorna där det är som kortast är jag blond för att sedan ändras till brunt längre bak mot nacken. Luggen är rödflammig med inslag av guld och ett antal brunaktiga nyanser. Nej, fager ser jag inte ut just nu och det är en av anledningarna till att jag kör stenhårt på mössa för tillfället. En annan anledning är att jag inte har råd med hårvax för tillfället och därför har jag nu inlett en plan. Operation odling går ut på att låta håret växa så mycket som möjligt så att jag sedan kan få det klippt precis som jag vill och jag har redan bestämt mig för hur jag vill att det ska se ut. Iallafall, i väntan på att håret ska gro så tänker jag färga det en gång för att få bort den hemska färgen av rödtott och samtidigt tänker jag klicka mig runt för att leta ännu mer inspiration till min nya frisyr.

Cole Mohr, världens snyggaste manliga modell


Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: