Existensminimum

Jag är mycket väl medveten om att man inte ska slösa med sina sparpengar när man är student men samtidigt är det så otroligt lätt att låna en hundralapp då och då från kontot. Jag är en snål person innerst inne och därför har jag bestämt mig för att leva på existensminimum den kommande veckan. Mina 195 kronor som jag just nu har på kontot ska jag vrida och vända på nästa vecka och se hur mycket onödiga utgifter jag kan spara bara på att inte köpa något. Naturligtvis kommer jag betala av alla mina räkningar men den resterande summan kommer sättas in på mitt sparkonto. Så, önska mig lycka till så får vi se hur det går.


Rikard

Kommentarer
Postat av: frida

tillgängligt belopp sparkonto: 00,00

tillgängligt belopp swedbankkonto: 0,13

antal dagar till csn: 7

2009-01-18 @ 17:14:05
Postat av: Miss X Jung

lycka till! Studentlivet e rätt hårt asså... mesta pengar går till mat, räkningar o kurslitteratur >_<

2009-01-18 @ 23:28:29
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: