Rea fynd

Under hela veckan har jag och Karin väntat på att denna dagen skulle komma eftersom vi bestämt oss för att åka in till Göteborg. Jag har länge varit ute efter en riktigt snygg, enkel, svart kavaj men eftersom jag tycker det är ganska svårt att hitta en som jag verkligen känner mig bekväm i så har jag inte brytt mig om att leta. Idag fann jag iallafall ett riktigt rea-fynd; en svart, enkel kavaj från Acne som satt perfekt. Att den dessutom var sänkt med ytterliggare 30% på rea-priset gjorde inte saken sämre direkt och jag tveka inte att slå till. Karin däremot provade en massa men hittade egentligen inget som hon fastnade för direkt, ett stort steg för henne som alltid brukar hitta, eller köpa något. 

Acne Saint Martin



Rikard

Kommentarer
Postat av: Rickard

är verkligen nyfiken på hur den ser ut, ta en bild vettja:P

2009-01-16 @ 22:37:28
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/
Postat av: Christoffer

Haha, visst är det så; vi är alltid värdar! Och tack! :)



En annan har 40 kronor kvar att leva på efter resan till Göteborg, men en vecka kvar sedan blir det fin lön! =)

2009-01-16 @ 22:48:24
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: