Dagsform bitter

Karin och jag sammanstrålade på biblioteket i vad som skulle ha blivit en riktigt härlig dag, fylld med plugg och briljanta anteckningar. Summering; en halv sida anteckningar, åtta sidor av 365 lästa och ganska mycket bitterprat. Vi kom fram till att inte bry oss om att plugga idag eftersom vi inte hade någon som helst form av motivation, och det är faktiskt sant. Känner man att man inte kan plugga så kan man inte. Istället tog vi oss en sväng till Knalleland, via OnOff, Myrorna och Apple Store. Den bittra dagsformen hoppas jag kunna konkurrera bort lite senare då jag ska samkväma med Ester över en kopp kaffe, en billig kopp kaffe.

Mössa: Whyred, Kavaj: Acne, T-shirt: Acne, Jeans: Cheap Monday, Skor: Din Sko

Rikard

Kommentarer
Postat av: T

Snyggt! Var kommer allt ifrån? Nyfiken! =)

2009-01-19 @ 17:29:13
Postat av: Rickard

huuuaanna mig, en bitter rikard är inget och leka med...:P

2009-01-19 @ 19:29:02
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/
Postat av: adam

Har du på dig en såndär fez?

2009-01-19 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: