Överklassfasoner

Magsjukan har kommit till vårt hus och min syster hör till de drabbade, smittan har från början kommit från vårt jobb men än så länge så har *peppar peppar* ingen annan i familjen råkat ut för den och jag har planer på att helt försöka undvika den. Detta gör jag med hjälp av hur mycket vitpepparkorn samt ett par glas whiskey. Det kändes lite konstigt imorse när jag om min kära mor satt och tog whiskey på whiskey istället för frukost men samtidigt intalade vi oss själva att får vi väl magsjuka så är det bättre att vara full än nykter, för då kan man alltid skylla på att man är onykter. Iallafall så var det nog både första och sista gången som jag tog en whiskey till frukost för jag har aldrig någonsin känt ett sådant rus efter en frukost förut och allt detta är för att slippa det värsta som finns i hela världen, nämligen magsjuka.

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: