Nyårslöften

Är det inte konstigt egentligen vad man lovar alldeles för mycket grejer på nyårsnatten som man ändå inte håller. Det är väl nackdelen egentligen med att ge löften på nyår, för vem kan lita på en annars om man inte klarar av att tro på sig själv? Jag satte inga högtgående nyårslöften, jag sa till mig själv att detta ska bli ett av de bästa åren i mitt liv, det ska bli ett roligt år och framförallt ett lärorikt år. Dessutom gjorde jag upp en lista på lite filmer som jag "måste" se under året, det kan vara nya filmer, filmer jag länge velat se och filmer som jag absolut inte kan förstå hur jag missat att se. Iallafall, håll till godo; detta är vad jag kommer att titta på under året:

  • This is England
  • Pretty Woman
  • Twilight
  • Breakfast at Tiffany´s
  • A clockwork orange
  • Singin´ in the rain
  • La dolce vita
  • Sound of Music
  • The Shining
  • The Dutchess
  • Australia
Rikard

Kommentarer
Postat av: frida

bra nyårslöften! om du kommer till linköping, eller jag kommer hem kan vi ju beta av några tillsammans!!!!:)

2009-01-05 @ 23:48:28
Postat av: stella

breakfast at Tiffany's och singin in the rain har jag, de kan du få låna.

the dutchess såg jag på vägen hem från usa (i första klass får man bestämma själv) och jag kan bara säga en sak = SE DEN!

fantastiskt bra men också fruktansvärd.

2009-01-10 @ 02:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: