Lördagskväll

Igår tidig kväll mötte jag upp min kära nyfunna partyvän Ester, min gamla franskapolare för en natt på stan. Vi tog oss en förfest på kanelknäcke, vin och vindruvor i hennes familjs ypperliga lägenhet i Göteborg samtidigt som vi skvallrade över ditten och datten; då planerna först var att vi skulle skippa det gamla stället och istället ta oss till Nef så övervägde vi ganska noggrant att vi istället ville dansa hela natten så det fick bli det gamla stället. Efter x antal drinkar, tomma plånböcker och en massa dansande till Ankie Bagger så styrde vi kosan mot donken där det blev vatten, fanta och hamburgare. Bussen hemåt gick vid halv tre och precis innan jag gick på stötte jag ihop med en väldigt spännande person som jag tydligen pratat med på msn en massa gånger, lite skvaller, tuggummithreats och kramar senare satt jag på bussen som i sin tur tog en konstig sväng ut från Göteborg, ett tag trodde jag att jag var på väg till Surte, så var dock inte fallet och i Kinna väntade mor min med bilen och vi begav oss hemåt i natten.


Rikard

Kommentarer
Postat av: ester

vilken förträfflig afton vilken finfin kväll! Jag kan knappt bärga mig tills nästa, jag räknar med en finfin partyvår med snyggdansande Rikard.

2009-01-13 @ 12:04:22
URL: http://estermatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: