Let´s dance 2009

Jag tror min pappa är otroligt glad nu, för äntligen har han fått något nytt att följa på tv:n nämligen en ny säsong av Let´s dance. I tolv veckor kommer ha sitta här, klappa hunden och kanske äta lite godis; men så har vi ju också olika intressen. Själv valde jag faktiskt att ta mig en titt på första avsnittet eftersom jag alltid brukar tröttna på det efter sisådär sju veckor. Min nyfikenhet på Isabella "Blondinbella" Löwengrips cha-cha var alltför stor för att jag skulle kunna avstå och jag måste säga att jag blev lite väl besviken på henne, och jag hoppas absolut att det bara var nervositeten som spelade in eftersom jag har henne som favorit, efter Laila Bagge då som faktiskt var helt okej. Till sist får vi hoppas att "Brunettberra" kommer vara på plats även följande veckor för att stötta sin flickvän, roligast ikväll!

 

lets_dance438_277997w.jpg

Rikard


Kommentarer
Postat av: Tarzan

Nu får du allt spana in bloggen :)

2009-01-10 @ 02:16:24
URL: http://tarzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: