Vantar från Wester

Förra året använde jag bara ett par gamla svarta noppriga fingervantar från H&M hela vintern, trots att de var för små och iskalla. Därför har jag bestämt mig för att inte göra om samma misstag en gång till utan i år tänker jag satsa på lite mer grövre vantar så att jag slipper frysa fingrarna av mig. Först tänkte jag mig lite klassiska Lovikka vantar men slutligen bestämde jag mig för att jag måste införskaffa mig ett par vantar från Carin Westers höstkollektion, har dock svårt för att bestämma mig för om de ska bli ett par blå eller par av orange, lite utstickande såklart men helt klart grymt coolast!


Rikard

Kommentarer
Postat av: max

är också sjukt sugen på Carin Wester- vantarna sen finns det en sjukt snygg tröjja till också !

2008-10-02 @ 00:10:25
URL: http://dejtamax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: