Totalt förälskad i en jacka

Det finns en nackdel med Borås förutom det ihärdiga regnandet som jag faktiskt stör mig på och det är bristen på shoppingmöjligheter. Är man inte intresserad av att shoppa bland alla kedjor så finns det i princip bara två affärer som passar mig, Myrorna och Face. Egentligen är Face inget speciellt direkt förutom det faktum att de tar in mitt favoritmärke, Fifth Avenue Shoe Repair; och det i sin tur gjorde mig väldigt förvånad när jag mycket överväldigad upptäckte att de hade tre exemplar av min absoluta dröm jacka. På grund av min ekonomiska situation och det faktum av att min familj skulle hånskratta om jag köpte den så inväntar jag rean och hoppas, hoppas att iallafall ett exemplar finns kvar.




 




Rikard

Kommentarer
Postat av: Matias

true love

2008-09-11 @ 19:36:55
Postat av: sebbe

snygg

2008-09-13 @ 06:17:17
URL: http://fashionguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: