Tisdag

Det är inte klokt vad dagarna och veckorna verkligen går fort, och det är snart en månad sedan jag började på Högskolan. Konstigt nog känns det som att september varit en av de trögaste månaderna på länge, men med det höstvädret som vi har är det ju synd att klaga. Idag hade jag inte behövt någon jacka överhuvudtaget, min halsduk och mina vantar tog bara upp plats i väskan och det var tur att jag lämnade vinterskorna hemma. På rasterna tog vi stärkande promenader på ungefär tjugo meter från den ena ingången till den andra och bara njöt av solen, så otroligt skönt!



Jag fick inte lägga upp den här bilden på Emma, men jag gjorde det ändå för den blev ju bra!



Föreläsning i affärskommunikation med en otroligt duktig föreläsare!



Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: