Thomas Burberry duffel

Det är många just nu som inte har bestämt sig för vad de tänker ha för jacka i vinter, så därför tänker jag komma med lite tips då och då fram till att den riktiga vintern behagar infinna sig. Jag har tänkt använda min marinblå Acne duffel i vinter så länge det inte regnar eftersom den då blir förstörd. En duffel är bland det mest klassiska man kan ha i sin garderob och tycker du som jag att duffel är ett säkert kort i höst och vinter så borde du verkligen spana in modellen från Thomas Burberry. En klassisk, tidlös modell i en otroligt skön beige färg, den blir din för fyratusenfemhundrakronor. Lite dyrt kan tyckas, men det gäller att se det lite som en framtida investering.

Rikard

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack för komplimangen (tar det som det iaf) ;)

2008-09-13 @ 23:41:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: good :D åh en helt ok lördag, sJ?

2008-09-14 @ 00:28:43
Postat av: ANGELICA

Sjukt snyggt! :) Puss

2008-09-14 @ 01:02:49
Postat av: Tobias

svar: det låter nice :) hehe vad pluggar du?

2008-09-14 @ 12:24:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: