Sorgligt men sant!

Nu har jag kommit hem efter dagens föreläsning och returnering av en viss produkt. Jag vet att jag kommer att ångra det här längre fram men jag orkar inte riktigt tänka på det just nu, men det var i slutändan ett lätt beslut. När jag inhandlar en produkt för uppemot fyra och ett halvt tusen förväntar jag mig även en viss kvalitée av den produkten. En sådan kvalitét inkluderar inte massor av trådtrassel, inlämning till skrädderi och ännu mer lösa trådar utan istället förväntar jag mig något som ska hålla. Min jacka som jag inhandlade på Face i Borås för exakt en vecka sedan har endast varit till besvikelse, förutom de dagar som den har förgyllt med sin absolut fantastiska design så har den mest varit till besvär och gjort att jag tvingats springa fram och tillbaka med den till Face. Idag bestämde jag mig för att den inte motsvarade den kvalitét som jag betalat för och alltså returnerade jag den. Sorgligt, men sant!

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: