Skene Bokhandel

Trots att jag läser till butikschef så kan jag känna att arbetstiderna inte direkt är lockande; 9-18 måndag-fredag samt öppet på lördagar och på vissa ställen även söndagar. Därför måste jag säga att vården har extremt mycket skönare arbetstider även om det ibland kan inkludera vissa kvällar. Idag har jag iallafall jobbat på mitt andra jobb; plockat upp och sorterat leksaker, böcker och diverse kontorsmaterial. Kanske bör jag passa på att poängtera att på Skene Bokhandel finns det mer än vara böcker; vi har en avdelning med leksaker, en med kontorsmaterial, en med kort och papper samt en med böcker. Det är för det mesta fullt upp att göra och när kundkretsen tryter på eftermiddagen kan man alltid pusta ut ett tag. Det är iallafall ett väldigt omväxlande jobb, och det trivs jag med!


Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: