Shopping på Freeport

Idag begav sig jag, Sofia, Sofie och Emma till Freeport i Kungsbacka för lite motivationsshopping. Tanken var från början att även Karin skulle följa med men en förkylning satte stopp för hennes planer, så jag och Karin bestämde oss för att åka till Freeport nästa vecka istället. Förövrigt blev det verkligen en dag av ren shopping, mycket på grund av min senaste lön var lite större än jag trodde samt att jag fick betalt i kontanter efter jobbet i bokhandeln, dessa gick åt direkt. Trots att jag var på jakt efter en ganska stor svart kofta så lyckades jag inhandla en stor tröja i ull, ett par pop chinos och ett par riktigt blå jeans som jag suktat efter hela sommaren från Acne, och en kofta från Whyred. Mycket mer blev det inte, men tillräckligt var väl det. Olyckligtvis hade vi planerat att ta oss till Röda korset men missade stängningstiden med en timma precis. Efter hemkomsten som nästan kunde slutat i en älgkrock så åt vi middag hemma hos mig och försökte plugga litegrann, men det hela slutade med att vi drack kaffe istället.






Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: