Pluggdag

Det är ibland så att man inte får gjort speciellt mycket när man är ledig en hel dag. Innerst inne har man bilden av sig själv sittandes och råpluggas i flera timmar och enbart ta rast för vatten paus, så är det inte i mitt fall iallafall. Därför bestämde sig jag och Karin för att ta oss till Högskolans bibliotek för en dags studier och jag måste säga att vi var väldigt duktiga. Vi läste, skrev och rabblade; det är mycket som är extremt logiskt i företagsekonomi fast som krånglas till av författarens exempel. Tillslut tror jag iallafall att vi förstod, och kapitel tio kan nu räknas som ett relativt, eller absolut mått i vår hjärna. Dagen avslutades med en billig (men otroligt god!) varm kopp choklad på det Italienska stället som har så äcklig sallad i Borås.




Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: