På sängen

Ikväll har jag faktiskt hunnit med både det ena och det andra och med det kommit ikapp sådant som jag redan borde ha hunnit göra, som att röja upp lite, plugga och ordna färdigt paketen som ska skickas iväg med posten imorgon. Jag blev också väldigt glad när jag kom hem idag och såg att jag hade fått två stora kuvert med två t-shirts! samt nya numret av Bon. Jag hade faktiskt tänkt mig att belöna mig med att läsa om lite roligt vid sidan av all företagsekonomi; så ikväll blir det ett gammalt nummer av Acne Paper, tidningen Man och så självklart Bon. Men allra först måste jag ta mig något att äta, hoppas ni alla får en trevlig kväll!


Rikard

Kommentarer
Postat av: C

Angående acneajackan. Heter modellen "Monday"? Vilken storlek är jackan i?

2008-09-17 @ 09:16:42
Postat av: Rikard

Jo det är en i modell "Monday" tror storleken är 46 eller 48 faktiskt.

2008-09-17 @ 20:15:28
URL: http://rikardandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: