Morgondagens fullspäckade schema

Imorgon har jag verkligen ett fullspäckat schema. Klockan kommer ringa ungefär runt halv sju och efter det ska jag direkt till salongen för att få iordning på mitt hår. Tyvärr kommer det inte bli blondt imorgon utan det ska enbart klippas; det känns skönt att fler och fler börjar tro att jag kommer bli riktigt snyggt i blondt hår, jag menar varför skulle jag inte bli det? Efter klippningen ska jag hem, plugga lite och sedan ska jag iväg på arbetsintervju i Kungsbacka, extremt pirrigt men samtidigt otroligt roligt, måste bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Kvällen kommer sedan tillbringas på studentpuben ett antal timmar för le grand final av introduktionsveckorna. Känns iallafall skönt att lördagen är öppen för både plugg och bakfylla.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Pontus

Alltså seriöst, blont? Njae.

Alla som färgar håret blont, svart och rött det är fult. För det ser alltid så fejk ut. Så nej. Du är snygg i det du har.

2008-09-05 @ 05:44:09
URL: http://spottarsnyggt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: