Måndagen den 29:e september

Denna veckan har vi föreläsning varje dag fram tills fredag då vi är lediga över helgen, och som de flesta som läser min blogg kanske inte missat så har vi vår första tenta nästa vecka. Det innebär att vi är en liten grupp som kommer träffas på biblioteket varje dag efter föreläsningen för att diskutera, göra uppgifter och plugga tillsammans. Idag var det jag, Linda, Emma och Karin som satt på bibliotekets fjärde våning från klockan ett till tio i sju. Vi fick gjort en del faktiskt vilket innebar att jag fattar en del av det som varit totalt obegripligt för mig förut. Imorgon börjar föreläsningen halv nio och efter klockan tolv bär det av till biblioteket igen. Jag är helt slut och skulle kunna gå och lägga mig nu men för en gångs skull är jag nördig och väntar på att få se slutet av Idol.




Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: