Konsumenter

Hur stor chans till påverkan har egentligen vi människor som konsumenter? Det har slagit mig i mina reklammationsmail till huvudkontoret för Fifth Avenue Shoe Repair att de handlingar som de uttryckt i ord kanske inte ens uppfylls utan bara skrivs för att inte mitt förtroende som konsument ska sjunka. Visserligen är jag förmodligen bara den ende som upplevt att både en jacka och en t-shirt gått sönder efter första användningen men samtidigt känner jag att det är upp till leverantörerna och producenterna att ta sitt ansvar så att inte fler konsumenter ska bli besvikna som jag. Jag hoppas därför i framtiden att de förändringar som är skrivna också ska genomföras, inte bara för min del som konsument; utan också för att öka märkets förtroende och kvalitét.

Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: