En intensivt jobb-ig dag

Sov över hos Emma, vaknade och kände mig allmänt övertrött. Åt frukost och tog en dusch och sedan begav vi oss till skolan där det var föreläsning mellan halv nio och tolv. Jag gick ifrån föreläsningen tjugo i tolv eftersom jag hade ett tåg att passa klockan tolv så att jag kunde ta mig till jobbet till halv ett, min lunch bestod enbart av en kit kat så därför kände jag mig lagom snurrig runt fyratiden då jag gick på rast. Man kan inte direkt säga att stå i en bokhandel/ leksaksaffär är trist och långtråkigt för idag fanns det otroligt mycket att göra; det märkte jag redan när jag skulle hänga av mig jackan eftersom hela kafferummet var fyllt till taket med leksaker och lådor. Jag tillbringade sedan drygt en timme med att skylt aom i skyltfönstret, betjäna kunder och springa fram och tillbaka med lådor innan vi fick en sändning av 48 lådor kopieringspapper som vi skulle trycka in i den redan fulla butiken, ni kan ju tänka er hur packat det blev.






Memorera denna bild


Och nu, kan du hitta kopieringspappret?


Rikard

Kommentarer
Postat av: christoffer

Du kanske förstår vilket ha-begär jag har efter jackan, men är den inte till så salu så var vänlig och säg det. Fortsatt trevlig kväll

2008-09-25 @ 20:32:45
Postat av: Rikard

Åh förlåt Christoffer!

Min är i storlek 46 men det är också en av mina absoluta favoritjackor så den är tyvärr inte till salu! Men på Tradera brukar det dyka upp lite sådana bomberjackor lite då och då! Ett tips bara!

2008-09-26 @ 22:14:26
URL: http://rikardandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: