Gårdagskvällen

Igår kväll var  jag, Sofie, Sofia, Emma och Sofies pojkvän Gustav hemma i Sofias lägenhet och åt tacos, drack vin och åt godis. Efter det bar det av till Textilhögskolan där några faddrar anordnade pub, vilket betydde billigt skitvin, öl och cider. Kanske också borde säga att det blev lite för mycket av det goda tillslut, och jag kan inte säga annat än att det var tur att vi tog oss hem såpass tidigt. Något märkligt med textilarnas fester är att det sällan är direkt mycket folk, jag undrar egentligen varför? Om textilare är så otroligt coola att de inte ens kan gå på sina egna fester. Visserligen är det tråkigt men samtidigt var det en onsdag, mitt i veckan och många hade föreläsning tidigt dagen efter. Det var iallafall otroligt trevligt och jag är glad att jag inte vaknade upp med någon bakfylla imorse trots att Emma försökte intala mig att jag var bakfull.


Mia och Ines



Ines var märkbart intresserad när Mattias visade hur man använder hans telefon



(Suddiga bilder är resultatet av ett för högt alkoholintag)

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: