Förbannad morgon?

Imorse när jag vaknade så förbannade jag som vanligt de tidiga morgnarna som jag brukar göra, men sen efter ett tag när jag tänkt efter och snoozat i ungefär tio minuter så kom jag fram till att jag inte hade en aning om när jag gick upp såhär tidigt sist. Är inte det ganska knäppt? eller bortskämt på någotvis, jag minns inte när jag senast gick upp klockan halv sju! För bara ett år sedan brukade jag gå upp klockan sex fyra till fem dagar i veckan, där kan man räkna med att jag var uppe med tuppen!


Rikard

Kommentarer
Postat av: c

tjena tjena!

äger du möjligtvis en acne bomberjacket? :)

ha det bra

2008-09-16 @ 09:53:36
Postat av: Rikard

Hejsan c!

Jo jag har en Acne bomberjacket, en grå..

2008-09-16 @ 17:34:09
URL: http://rikardandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: