Espresso House

Efter föreläsning följde jag med Emma till 3 butiken för att få iordning på hennes abbonemang, och det verkade som att hennes gamla nummer hade kopplats om till hennes trådlösa bredband istället för hennes nya telefon, jag menar hur smart är det av 3? Iallafall så fick vi iordning på detta och tillslut avslutade vi dagen med varsin varm choklad med marshmallows och grädde på Espresso House. Jag kan inte annat än att säga hur besviken jag blev på deras varma choklad, den smakade i princip ingenting. Att allting dessutom är till överpris gör ju inte direkt att man köper mer oavsett om det är dagens ihopsjunkna kanelbullar eller en räkfralla för sextionio kronor. Vad är det som gör Espresso House så jävla märkvärdigt, förutom att det nästintill alltid är folktomt?


Rikard

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag tycker också att det är överskattat! Har druckit världens godaste chai latte där en gång - en gång! Annars är det inget utöver det vanliga.

2008-09-16 @ 22:42:34
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: