Erikshjälpen

En av de största glädjeämnena jag och Ida har tillsammans är Erikshjälpen, mitt i Skene. Där kan man ofta fynda alltifrån Stig Lindberg porslin till kläder och det är också det som lockar oss mest. Idag hittade vi som vanligt ett antal objekt som vi fann mer än intressanta men samtidigt kunde vi inte stå emot att även pröva de kläder som vi absolut inte tyckte var snygga. Det hela slutade med att Ida inhandlade en underbar blå tröja med broderier i svart och silver, en basker och ett par skor medan jag nöjde mig med en gigantisk vit scarf och en vinröd kofta från United Colours of Benetton.
Idag var hängarna fyllda till bristningsgränsen




Ida gjorde självklart ett antal fynd


Jag tänkte mig leggins, och en kofta och... nej


Årets nästa gay-dräkt?


Rikard

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den där kavajen kanske vore något för en moderebell som Carl Bildt till nästa Grammisgala...

2008-09-13 @ 20:37:12
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: