En riktig vän

Ikväll var det meningen att jag efter jobbet direkt skulle hem och plugga men så blev inte fallet då jag istället fick en oväntad gäst hem på besök. Förövrigt måste jag säga hur otroligt skönt det är med människor som man känner riktigt bra och som man inte dagligen behöver umgås med för att kunna kalla sin kompis. Tina och jag var ihopvuxna under gymnasietiden, vi var alltid ihop. Det betydde dock inte att vi umgicks på sommarlov och helger, vi försökte en gång men det blev inte så lyckat så därför begränsade vi vårt umgänge till tiden i skolan. Ikväll satt vi iallafall i över två timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord, gymnasiet och så Tinas huvudämne, sex. Att vi knappt inte träffats sen studenten märktes inte alls och vi hade otroligt roligt. Det är så skönt att man vet vilka som är ens riktiga vänner, och att man kan prata om vad som helst, när som helst.


Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: