En lugn kväll

Dagen har varit rätt lugn måste jag säga eftersom det känts som jag vandrat runt i någon slags dimma, tror att det har med att göra att jag inte sov så länge inatt, för att sedan tillägga de nätter som jag ännu inte hunnit sova ikapp. Iallafall så tillbringade jag två timmar på biblioteket där jag studerade lite och senare ikväll har jag varit hos Ida, träffade även Erica och Evelina där också och deras planer var att pimpla vin kvällen igenom. Jag körde så jag begav mig hemåt rätt tidigt faktiskt, tänkte inviga mina två nya understrukningspennor och stensomna i min företagsekonomibok.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Benita

Svar: Ja, jag tror du gjorde det. Tack så mycket! :-)

2008-09-12 @ 22:43:34
URL: http://syskonbloggen.blogg.se/
Postat av: jenny

Åhh påminn mig inte om plugg...jag försöker att inte se böckerna!! :P



Grattis till dagens blogg hos ferhat!

2008-09-12 @ 23:57:28
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: