En dröm i dragkedjor!

I höst och vinter kommer jag att ha två jackor att byta med, och detta på grund av att min duffel riskerar att bli förstörd i det ihärdiga regnande som ofta brukar hålla på från oktober till mars, den kommer iallafall att suga åt sig såpass mycket vatten att den kommer stinka framåt våren. Iallafall så kommer min andra jacka från Fifth Avenue Shoe Repair och den kan bäst beskrivas som en dröm i bara dragkedjor; som de flesta vet att jag har en fetisch för. Tre lager, varav ett går att ta ut för användning till våren och tre dragkedjor, kan det bli mycket bättre? Jackan kommer stå emot allt slags väder och jag är nästan säker på att jag blir en av de tre som kommer gå runt med en sådan här jacka i vinter, iallafall i Borås. Vad tycker ni?

Rikard


Kommentarer
Postat av: Anna Hertzman

Jackor är till att fördärva en ekonomi.. Jag köpte (fick) en bra jacka 2002 och jag använder den fortfarande varje vinter. Jag närmar mig dock aldrig affären där jag köpte (fick) jackan i rädsla för att de ska känna igen den och peka och skratta.. Det är en snygg jacka..

2008-09-16 @ 09:34:48
URL: http://blogg.annahertzman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: