Effektiv stapling av Lego

I år fyller det danska leksaksfenomenet Lego femtio år, och självklart betyder det att alla leksaksaffärer och återförsäljare beställt in extra mycket av den varan, i alla möjliga förpackningar och former. Även på mitt jobb verkade det nästan som att man gått till överdrift av beställningen med tanke på att jag inte ens kom in i personalrummet imorse på grund av alla lådor Lego. Iallafall blev det jag som fick kånka ner allting i källan och trycka in det på fyra hyllplan längst inne på lagret. Jag måste säga själv att det blev ypperligt proffesionellt staplat.




Rikard

Kommentarer
Postat av: adam

haha!! Såndär passar dig så bra rikard, det finns ingen som är så bra på att sortera och hålla saker i ordning! ^^

2008-09-10 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: