Dagens outfit

Nu har jag varit iväg och inhandlat diverse grönsaker och sås till vår lilla tacokväll ikväll, först ska jag ta mig till Systemet eftersom jag själv inte hade några pengar när jag var där med Karin, sedan blir det buss till Emma för att lämna av alla mina saker, efter det ska vi till Sofia på tacokväll och äntligen få se hennes lägenhet. Det är sedan meningen att vi ska ta oss till Textilhögskolan där textilarna har anordnat en buffé med pub, buffén hoppar vi men det är puben vi vill åt. Hoppas naturligtvis på en massa trevligt folk, god dricka och en inte alltför påtaglig bakfylla imorgon!


Rikard

Kommentarer
Postat av: christoffer

Hur var det med acne bomberjackan? är den i storlek 46 så är jag hemskt intresserad av att köpa den.

2008-09-24 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: