Dagens outfit

Det är någonting med mig och byxor utan passform, jag ser bara dum ut i det och trots det envisas jag med att ha på mig mina blå chinos från H&M. Jag hade egentligen tänkt redan från början att jag skulle sy in dem en aning men det har fattats tid och jag antar att det blir till att skjuta på det till helgen. Idag passade jag också på att inviga min nya kofta som jag köpte på Erikshjälpen i lördags, den är sjukt mysig; och ja, jag glömde både att le och ta på mig strumpor!

Haha vad har hänt med mig? Kolla hur bred jag ser ut i jämförelse med ansiktet!


 



Rikard

Kommentarer
Postat av: Pontus

Du gör mig mer och mer besviken. jag vill se dig LE :D ;)

2008-09-17 @ 09:48:23
URL: http://spottarsnyggt.wordpress.com
Postat av: frida h

schnuuuugg!!

2008-09-19 @ 18:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: