Busschaufförer

Jag hör till den kategorin som alltid hälsar på busschaufförer, oavsett vart jag är och vart jag ska. Jag tycker det hör till vardagligt hyffs och förstår inte folk som alltid är sura så fort de kommer på en buss. Idag sa hon som körde bussen till mig "- Jag måste bara säga, att du är otroligt snygg i håret!" sådant gör en verkligen extremt glad och jag tror att hon gjorde min dag för mitt glada humör var på topp trots min huvudvärk, som förövrigt gick över framemot kvällen.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag hälsar också alltid, jag är en av de få som gör det. Mina vänner tycker alltid att jag är övertrevlig till folk i butiker, chaufförer etc. Men jag tycker bara att det är trevligt att bemöta folk med värdighet och få tillbaka något i gengäld.

2008-09-16 @ 22:43:56
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: