Att vara alldeles för snurrig

Gårdagen var väldigt intensiv, arbetsintervjun gick bra för alla er som är intresserade och nu hoppas jag få komma och provjobba inom två veckor. Efter det bar det iväg hemåt, en snabb dusch och sedan in till Borås för fest på kåren. Eftersom det var den slutliga festen för introduktionen så var det inte bara dansgolvet som var packat utan väldigt många människor, och jag måste erkänna att även jag hade druckit lite för mycket; tydligen tillräckligt mycket för att jag skulle kolla på helt fel tidtabell, bestämma mig för helt fel buss och vakna på helt fel tidpunkt. Det visade sig nämligen att när jag vandrat genom spöregnet var det två timmar kvar till min buss skulle gå. Tror jag satt och samlade styrka i fyrtio minuter innan jag lämnade busskuren och tog mig till centralstationen, där jag nu sitter och väntar. Bilder från gårdagen kommer senare idag.

Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: