Acne skinnjacka säljes!

Nu tänker jag använda minn skinnjacka som jag köpte förra hösten från Acne. Vissa plagg trivs man i och vissa inte; och detta var ett köp som jag såhär i efterhand ångrar en del med tanke på att det är en jacka som absolut inte passar mig. Jag kommer inte ihåg namnet på jackan, men det är iallafall en mörkbrun bomberjacket i skinn med knäppning fram. Otroligt varm och skön och använd högst tre gånger, i nyskick. Priset i butiken låg på femtusen och jag kan tänka mig att sälja den för tvåtusen, plus frakt för sextio kronor. Är du intresserad så hör av dig, jag kan även bifoga fler bilder om så önskas!


Nypris 5000:-
Säljs för 2000:-


Rikard

Kommentarer
Postat av: Rickard

heeej

skicka bilder på jackan!

de vart cool

vilken storlek??

2008-09-07 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: