Absolut inte Ida!

Idag har det varit en helt vanlig lördag, vilket har börjat betyda att jag och Ida tillsammans besöker Erikshjälpen i hopp om att göra ett fynd av något slag. Fast med molande huvudvärk och lite dimmig blick var det svårt att få något slags perspektiv på kläderna och istället slutade det med att jag sprang runt på jakt efter det absolut fulaste jag kunde hitta. Ida gjorde fynd som vanligt, denna gång en stor blå stickad kofta och ja, nej jag tillät henne inte att köpa tröjan som hon så omsorgsfullt bad mig om att fotografera. Inte heller de fantastiska plastskorna fick följa med oss hem.



Rikard

Kommentarer
Postat av: freddan

Ska snart på 80tals fest! Kanske är det på Erikshjälpen man skall gå då för att hitta den perfekta outfit:en?! Vill se ut som en av bröderna Herrey med stövlar som jag skall guldspraya och pastellig skjorta med vita byxor till. URK... Men för en kväll så...

2008-09-22 @ 10:45:11
URL: http://fredrikkristenson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ligger erikshjälpen i stockholm!

2008-09-26 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: