13 dagar kvar

Det är faktiskt helt sjukt att det bara är tretton dagar kvar innan vi har vår allra första tenta. Jag förstår inte hur jag ska kunna lära mig allt som finns i boken egentligen, även om jag är övertygad om att formlerna är allra viktigast att lära sig. Jag tror att man lätt tar allt på för lite stort allvar och intalar sig själv att man måste lära sig allting utantill. Det är ju egentligen inte så svårt då allt har ett samband, däremot är det lite krångligt. Nu blir det studier och kaffe!



Rikard

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vet hur det känns, jag hade tenta i går. Men det går nog bra ska du se! :D Lycka till

2008-09-27 @ 21:40:25
Postat av: adam

det kommer gå kanon rikard! :)

se till att inte vara försenad till själva skrivningen bara :)

2008-09-28 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: