Velour Concept Store

Då har jag kommit hem efter en minst sagt hektisk dag i Göteborg. Den långa rundan som jag tänkte ta i stadens butiker kortades ner asevärt eftersom jag fastnade inne på Velour i över en timma och pratade med världens gulligaste butiksbiträde. Jag var på jakt efter den rutiga skjortan i dova färger men tyvärr fanns den varken på NK eller på Velour; jag får hoppas att min storlek finns kvar på Face i Borås imorgon. Jag fick aldrig namnet på tjejen i Velour butiken men hjälpsam måste jag säga att hon var! Trots avsaknaden av skjortan föreslog hon till och med att hon kunde sy om en av modellerna från damkollektionen, där kan man verkligen säga att personalen engagerar sig i sina kunder!

Skjortan jag är på jakt efter; bild från Modeveckan med Felice i bakgrunden


Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: