Tråkdag

Det blåser, regnar och är allmänt mörkt ute. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för, men samtidigt känns det på något sätt skönt att min första del av arbetet är färdigt, en vecka kvar till deadline. Idag tog sig jag och min syster till Kinna för att vi absolut inte hade något att göra, vi var på banken, i färgaffären, JC och Lindex. Fick min klocka fixad samt var även på ett annat ställe och la undan en sak som jag ska åka och hämta imorgon, spännande va? Min syster var strikt på den punkten att jag inte fick lägga ut en enda bild som jag tog i bilen, därför lägger jag ut tre stycken.




Rikard

Kommentarer
Postat av: adam

åhh :)

Du och din syster är så lika rikard! haha

2008-10-20 @ 18:54:16
Postat av: M

snygg brud!

2008-10-20 @ 20:51:57
URL: http://malinfuckjohanna.blogg.se/
Postat av: SYSTER

NÄÄÄÄÄ FYY FAAN RIKARD DETTA GÖR DU INTE OM!!!!! GRR...

2008-10-20 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: