Tisdag 7:e oktober

Dålig uppdatering idag, men jag har varit allmänt förvirrad hela dagen ändå sedan jag hade föreläsning imorse; förövrigt den sista innan tentan på fredag. Det hela handlar om att jag nu går in i en fas av desperation eftersom det är så otroligt mycket fakta, formler och definitioner att plugga in och mer än hälften av detta kommer inte ens dyka upp på tentan. Iallafall så tog jag mig en paus ifrån min en långa sida av KPI definitionen som jag försöker rabbla in, och plockade istället upp på mitt rum. Det finns nämlingen ingenting värre än oordning när man ska plugga, och då tillbringar man hellre tiden nere vid köksbordet där man störs av en flugor som flyger runt i taket, eller på de övriga familjemedlemmarna som kollar på tv. Jag tror det är jag som behöver lugna ner mig nu, jag klarar tentan!

Även jag börjar likna en finanskris nu!


Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: