Tio timmar för länge

Tänkte passa på att posta ett litet blogginlägg mitt i allt plugg. Idag har jag och Emma suttit längst uppe på Högskolans bibliotek i ett grupprum, i tio timmar och bara pluggat. Jag vet dock inte hur mycket av värde som jag verkligen har lärt mig men jag måste säga att vi varit extremt duktiga trots att vi varit på väg att ge upp ett antal gånger. Imorgon är det dags för mitt livs första Högskoletenta och jag kan inte säga annat än att jag är nervös, det jag längtar efter mest dock är känslan av att jag imorgon kommer få tentan gjord. Jag måste dock påpeka att jag känner ett ovanligt stort lugn inför tentan imorgon, jag är helt inställd på att jag kommer fixa den - för det tänker jag göra! Nu blir det lite mer plugg, tänkte rabbla in alla nyckeltalen samt alla räknesätt som inte överensstämmer med boken. Håll tummarna för mig!





Rikard

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller dig varmt om hjärtat , kommer hålla tummarna hårt om ratten till Malmö i morgon...du klarar det min älskling...tusen kramar från mamma

2008-10-09 @ 22:12:18
Postat av: Ponta

god vilken söt mor du har. syftar på hennes komentar. Såååå söt

2008-10-10 @ 00:20:51
URL: http://spottarsnyggt.wordpress.com
Postat av: C

jag är förtfarande intresserad av din acne jacka så bara slå ett mail om du nu skulle ändra dig :) [email protected]

2008-10-10 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: