Sponsring

Det är inte ofta som man inser hur otroligt lyckligt lottad man är egentligen med föräldrar som sponsrar en med saker och ting. Inte nog med att jag får bo hemma gratis under tiden jag studerar, de betalar även mitt busskort på över tusenlappen varje månad vilket är ett otroligt överpris för hur mycket man egentligen hinner åka. Jag kan inte med ord uttrycka hur otroligt tacksam jag är över att mina föräldrar verkligen ställer upp så mycket som de faktiskt gör. Det är konstigt tycker jag att man inte oftare är tacksam mot sina föräldrar utan bara begär mer och mer, så jag passar på att i bloggen uttrycka min innerliga tacksamhet emot min mor och far, för jag vet att iallafall min mor besöker bloggen dagligen. Tack!


Rikard

Kommentarer
Postat av: ´Syster

Jaa du lille Rikard lite bortskämd är du allt!! OCH även jag läser denna blogg varje dag... Glöm inte att du är skyldig mig en flaska vin!! Glömmer icke hehe...

Du får allt ta och ta kort ngn annanstans än på uteplatsen nu va!! VARIATION!! Ger igen lite för att du kritiserade mina pjucks!! Mohahaha

2008-10-02 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: