Söndagen 5:e Oktober

Det mesta talade egentligen för att detta vara en perfekt dag att stanna i sängen, dels med tanke på att det är söndag och dels med tanke på att regnet fullkomligt öste ner utomhus. Trots detta tog jag mig i kragen, packade väskan och skalade två morötter och begav mig sedan till biblioteket. Det är helt sjukt att en dag kan försvinna så otroligt fort som idag har gjort och speciellt med tanke på att det känns som att jag inte har lärt mig någonting av pluggandet. Karin gav upp relativt tidigt och begav sig hemåt för att titta på film, men lyckligtvis dök Emma upp i samma veva och vi begav oss till Tant Grön där jag inmundigade lax- och räkgryta med ris samt deras underbara chokladfudge.



Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: