Onsdagen 29: e oktober

Nu sitter jag i skolan; redovisningsdag 1. Eftersom det är tentatider så innebär det att man måste vara på plats ungefär femton minuter innan annars låses dörrarna. Det verkar dock bara vara jag och två andra studenter som förstått det och sitter och väntar. Träffade också på en tjej i klassen på bussen som var lite smått nervös eftersom hon har sin redovisning först; Lindex först ut! Nej, det känns på ett sätt skönt att vara först på fredag med redovisning inför lite drygt ett hundra personer.


Rikard

Kommentarer
Postat av: Malin

Hade en helt otroligt trog dag igar pa jobbet, tiden stod liksom stilla. Var helt saker pa att klockan var 11 nar den bara var 10.00 och sen pa eftermiddagen blev det bara varre, trodde klockan var minst 16.00 nar den var 14.00. Gah. Hoppas pa battre dag idag aven om jag vet att onsdagar i vanliga fall inte ar sa busy de heller. Har nya tjejer pa jobbet som ska ta Pampers och jag tror att de ska ta Oral B power hela dagen for forsta gangen och da forsvinner manga av de kontakterna for mig. Tycker mest att jag bara predikar om Oral B i vanliga fall sa far val rakna med mest Braun idag da. Oh well, haha. Wow, en vilken essay du fick! Hur har veckan varit hittils? Var det bra redovisningar?

2008-10-29 @ 09:40:34
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha nej för om jag gör det så kommer jag att köpa den - och få leva på inget under en månadstid. au pair lön är inte den bästa vet du :P



haha smarta elever :D

2008-10-29 @ 09:45:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Givetvis var det en invit! Jag måste ju får skryta med min fantastiska lägenhet och det än mer fantastiska läget!



Mycket pulligt, och jag ser fram emot att höra mer skvaller senare idag!

2008-10-29 @ 10:46:19
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Zarah

okej :) jag ska vara med min kille tror jag, dudå?

kram

2008-10-29 @ 11:41:33
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okej va roligt :) Vet egentligen inte, var bara där en så kort tid, så hann bara med 'standard' grejjerna, och det är ju allt sånt som är riktigt roligt att ha sett.. Döda Mao är ett måste om man ändå åker till Himmelskafridens torg och den förbjudna staden. Annars så är det ju billig shopping, och om mna är där en lite längre tid så hade jag nog tryckt in nåt typ 'national museum of history' eller så, kina har ju en ganska intressant historia ändå ;) Jag är ju ingen direkt Beijing expert, men bor ändå i Kina, så har du några andra frågor så är det bara att kasta fram dom så ska jag försöka svara så gott jag kan :) haha

2008-10-29 @ 11:53:33
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha förstås sant!



jag ska träffa pojkvännen =) du då?

2008-10-29 @ 12:40:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Ida

de är sant,, fast jag har ju en dator på mitt rum så ;b

2008-10-29 @ 13:41:39
URL: http://idaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: