Onsdagen 15: e oktober

Nu har jag lämnat av mor och syster på perrongen till Göteborg, det är syster mins tjugotredje födelsedag och den tänkte dom tillbringa i metropolen. Själv tvingas jag ta hand om hunden, vilket i och för sig inte är så jättepjåkigt eftersom man måste gå ut och gå flera gånger, istället för att bara sitta hemma. Har också varit första vändan hos frissan och gjort iordning själva klippningen, nu blir det tillbaka vid tvåtiden för att färga iordningen det. För alla er som är oroliga så kan jag bara säga att det inte kommer att bli blondt, inte heller brunt. Men Jessica (frissan) sa att hon hade en färg i violett-ask som hon tror skulle passa mig perfekt; låter spännande va?


Grattis syster Linda, 23 år!



Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: